Tel: +358 207343161

ASIAKASVALITUSTEN KÄSITTELY

Mikäli asiakkaalla on vaatimuksia Northern Star Partnersia kohtaan, tulee vaatimukset toimittaa kirjeitse Northern Star Partnersille. Valituksessa tulee esittää valituksen peruste sekä selvitys, jossa yksilöidään asiakkaan perustiedot sekä valituksen kohde (yksilöity transaktio tai palvelu).

Asiakasvalitukset tulee lähettää osoitteeseen

Northern Star Partners Oy

Asiakasvalitukset

Ruoholahdenkatu 8

00180 Helsinki

Northern Star Partnersin tulee vastata valitukseen kuluttajille kahden viikon sisällä valituksen vastaanottamisesta ja muille asiakkaille 30 päivän kuluessa. Jos valitus vaatii monimutkaista selvittämistä tai tietoja, jotka eivät ole saatavilla annetuissa aikarajoissa, asiakasta on informoitava käsittelyn venymisestä ja uudesta aikarajasta.

Northern Star Partnersin antaman ratkaisuehdotuksen jälkeen asiakasvalituksen jättäjä voi jatkaa halutessaan valitusmenettelyä joko arvopaperilautakunnassa tai asiakassopimuksen mukaisessa oikeusmenettelyssä tai jättää uuden asiakasvalituksen yhtiölle ottaen huomioon esitetyt perusteet.

Arvopaperilautakunnan yhteystiedot

Vakuutus- ja rahoitusneuvonta (FINE)

Porkkalankatu 1

00180 Helsinki

Puhelin: (09) 6850 120

Sähköposti: info@fine.fi

Julkaisujärjestelmä | Hakukoneoptimointi Netello